gyógytorna

Gyógytorna

Mi a Gyógytorna kezelések célja?

• Maitland manuálterápia: a gerinc, végtagok, izmok, ízületek, kötőszövetek, idegpályák kezelésére alkalmas nemzetközileg elismert módszer. Részletes betegvizsgálat során keressük a fájdalom okát, eredetét, majd különböző kezelési technikák alkalmazása után folyamatosan újratesztelünk, hogy azonnal lássuk a kezelés hatását. Természetesen ez a terápia önmagában nem elég, emellett fontos az aktív, funkcionális tréning és a sport.
Egy kezelés díja: 8.000,-Ft/50 perc
Bérlet: 39000,-Ft/ 5 alkalom

• McKenzie módszer: a gerinc porckorong eredetű problémáinak kezelésére hatásos módszer, sok esetben késleltethető, néha megelőzhető a gerincsérv műtéte.
Egy kezelés díja: 6.500,-Ft/50 perc
Bérlet: 31.500,-Ft/ 5 alkalom

• Kinezio taping: hatásos, fájdalommentes, gyógyszermentes módszer a mozgásszervi problémák kezelésében, pl.: húzódások, ficamok, műtétek utáni rehabilitáció segítése, keringésjavítás, duzzanatcsökkentés, sportsérülések, gerinc és végtagfájdalmak kezelése, kezelések utáni korrekció, izomerősítő hatás.
Egy kezelés díja: 3.500,-Ft/30 perc

• Schroth terápia: a gerincferdülés (annak különböző formái: Scheuermann-kór, tartási rendellenességek, gerinc ismeretlen eredetű fájdalmai és degeneratív elváltozásai) egyik leghatékonyabb terápiája. Személyre szabott, 3 dimenziós, tudatos eljárás, mely során a kialakult gerinc deformitást korrigáljuk aktív és passzív eszközökkel, speciális légzéssel.
Egy kezelés díja: 5.500,-Ft/50 perc
Bérlet: 27.000,-Ft/ 5 alkalom

• Intimtorna: a medencefenéki rehabilitációra a medencefenék izomzazának működési zavarai esetén van szükség. Pl.: terhesség, menopauza, szülés után, stressz, prosztatagyulladás, kismedencei gyulladás, végbélgyulladás.
Bérlet: 6.000,-Ft/ 30 perc

• Kismamatorna

• Rectus diastasis terápia: túlsúly, hasi műtét okozta, vagy szülés utáni szétnyílt hasizom kezelése. Célja, az izomfűző regenerálása, erősítése, aktív, sportos élethez visszatérés elősegítése.

• SMR terápia: Az izom körüli izompólyákban kialakult feszültséget feloldva ellazul az izompólya, az izom visszanyeri eredeti tónusát. Az izom könnyebben nyújtható, gyorsabban regenerálódik, az izomláz hamarabb csökken, izom és ízületi fájdalom enyhül. Cellulitisz kezelések otthoni kiegészítő terápiája.
Egy kezelés díja: 6.000,-Ft/30 perc

• Dorn-féle gerincterápia: Manuálisan végzett ízületi korrekciós technika, célja a fiziológiás helyzet visszaállítása. Hatékony gerinc területén megjelenő panaszok kezelésére pl.: zsibbadás, derékfájdalom, hátfájás, nyaki panaszok, váll- vállövi panaszok.

• Breuss masszázs: lazító porckorong regeneráló masszázs. Nyújtja, lazítja a gerinc melletti izmokat és kötőszövetet. Manuálterápiás kezelés előtt elvégezve fájdalommentesebbé tehető a terápia; kezelés végén alkalmazva segít az ellazulásban, regenerációban.

• Gyógytorna:
Egy kezelés díja: 6.000,-Ft/45 perc
Bérlet: 29.000,-Ft/ 5 alkalom

Gondáné Gera Zsuzsanna
gyógytornász

Gyermekkoromban diagnosztizált gerincferdülés hatására kezdtem sportolni, mely azóta is végigkíséri az életemet.

Telefon: 0670/379-4430

HTML Editor