Saroksarkantyú

Saroksarkantyú esetén is jól használható a lökéshullám kezelés.
Ezzel nagyon sokan élnek együtt.
De mi is az a saroksarkantyú? Mik a tünetek?
Reggel alig tud rálépni a lábára, mintha szögbe lépett volna?

Mik a tünetek?
Reggel alig tud rálépni a lábára, mintha szögbe lépett volna?
Aztán bejáratódik, napközben egész jól el van, de pihenés után, ha feláll, ismét szúró, égő elviselhetetlen érzés jelentkezik.
Este pedig már az egész sarka fáj... ha ilyen panasza van, akkor talpi bőnye gyulladása, vagy saroksarkantyúja van.

Saroksarkantyú

Miért is nevezik sarkantyúnak?

A szervezet úgy védekezik a gyulladás ellen, hogy elkezd egy meszes réteget felrakni a gyulladás tetejére. Úgy „gondolja”, hogy ha ott lezárja mésszel a területet, akkor ott nem fog fájni.. sajnos ez nem így van. A fájdalom sajnos nem múlik, sőt, még fokozódhat is a mészfelrakódással. Az, hogy a probléma melyik fázisban van, hogy van-e ott felrakódás, látszik-e a röntgenen, az végülis teljesen mindegy, mert nem az fáj.
Maga a csonthártya gyulladás fáj. Ezt kell kezelnünk.

Mitől alakul ki a saroksarkantyú?

Lúdtalp, rossz statika, túlsúly, rossz a cipő, pl. kemény munkavédelmi cipő, amiben sokat kell állnunk, mind mind lehet a kialakulás oka.
De lehet az is, hogy túlterheltük a lábat, hirtelen elkezdtünk sportolni és megerőltettük a talpi szalagokat.

Mit javaslunk? Mit tegyen sarokfájdalom esetén?
Ha elkezd fájni, menjenek orvoshoz, kenjék gyógynövényes krémmel, szedjenek gyulladáscsökkentő fájdalomcsillapítót, próbálják meg 4-6 héten belül elmulasztani a fájdalmat.
Ha nem múlik, akkor keressenek fel fizikoterápiás rendelőt.
Akkor jövünk mi!

Saroksarkantyú
Miért is jó a lökéshullám terápia és miért sokkal jobb, mint bármi más?

Mert az esetek 80%-ában el tudja vinni a gyulladást és meg tudunk szabadulni a fájdalomtól. A talpi szalagot és az egész vádli izomzatot tudjuk kezelni a lökéshullámmal. Miért fontos ez? Mert azt tapasztaltuk, hogy a vádliban, Achillesz ínban tapasztalható rövidülés húzza vissza a talpi szalagot és ez az, ami a fájdalmat okozza, ettől nem tud elmúlni a talpi bőnye és a csonthártyagyulladás.

Miért is jó a lökéshullám terápia és miért sokkal jobb, mint bármi más?

A lökéshullám gép hatékony a lazításban is és a gyulladt csonthártyát is „megütjük” a hanghullámmal, ezzel kényszerítjük ki a gyógyító folyamatok beindulását.
A gépben a lökéshullám erejét és a gyorsaságát is tudjuk szabályozni. Attól függően választjuk ki a paramétereket, hogy melyik szövetréteget szeretnénk ingerelni. Először a bőr- és kötőszövet beállítást használjuk, aztán áttérünk a mélyizom beállításra végül a csonthártya beállításra.

Hány kezelés szükséges?
Kb. 5-6 kezelés szükséges átlagosan saroksarkantyú megszüntetéséhez, van akinél 3-4 is elegendő, van akinél 10 kezelés is szükséges. Ha már csak 1es 2es erősségű fájdalmat tudunk kiváltani a kezelés során, akkor már nem kell jönni többet, mert ezt már a szervezetben lökéshullámmal elindított gyógyító folyamatok megoldják, elmulasztják.

Saroksarkantyú kezelése Lökéshullám terápiával

Saroksarkantyú esetén is jól használható a lökéshullám kezelés. Ezzel nagyon sokan élnek együtt. De mi is az a saroksarkantyú? Mik a tünetek?
Reggel alig tud rálépni a lábára, mintha szögbe lépett volna? Aztán bejáratódik, napközben egész jól elvan, de pihenés után, ha feláll, ismét szúró, égő elviselhetetlen érzés jelentkezik. Este pedig már az egész sarka fáj.. ha ilyen panasza van, akkor talpi bőnye gyulladása, vagy saroksarkantyúja van.

Web Design Program