Mechanoterápia

Lökéshullám

Mi a Lökéshullám kezelés célja?

Az 1970-es években a német Dormier cég fejlesztette ki a testen kívüli lökéshullám terápiát, melyet vesekőzúzáshoz használtak, majd sikeresen kezdték alkalmazni ortopédiai problémák gyógyítására is.

Tulajdonképpen nagy erejű hanghullámokat állítunk a gyógyítás szolgálatába. Ezek a hullámok célzottan a problémás testtájékra irányítva a környező szövetek károsítása nélkül indítják el a különböző gyógyulási folyamatokat. Az alacsony energiájú lökéshullámok által sorozatos mikrotraumát idézünk elő, mely révén szöveti érképző és véráramlás serkentő anyagok termelődnek. Hatására a krónikus gyulladás miatt kialakult lobgát felszakad, a gyulladást okozó COX II enzim felszabadulása gátlódik, a sejtek anyagcsere folyamatai javulnak, így megindul a gyógyulás.

A kezelések sikeressége az első terápia után érzékelhető, 2-3 kezelés után a páciensek több mint 80 %-a számol be a fájdalom megszűnéséről illetve jelentős csökkenéséről. Legtöbb esetben nem csak panaszcsökkenést, hanem végleges gyógyulást is sikerül elérni. A teljes hatás kifejlődéséhez 2 hónap szükséges.

Kezelések díjai
Lökéshullám

6.000,-Ft / alkalom

Kombinált kezelések
UH+elektroterápia

- 10%

Kombinált kezelések esetén az egyes kezelések árából 10% kedvezményt biztosítunk.

Dudás Nóra
fizikoterápiás asszisztens

Fontos a betegek edukációja, felvilágosítása és bevonása a saját gyógyulási folyamatukba.

HTML Editor